Ezeknek a súlyos adwords kampány beállítási hibáknak az elhárításával, nagy lépést tehet a tökéletes PPC kezeléshez.
1. Kihagyja a kulsszó kereső eszközök használatát
Ugyanúgy, mint a SEO-nak az Adwords-nek is az alapja a megfelelő kulcsszó kutatás, elemzés és végül feltételezhetően a legtöbbet konvertáló kulcsszavak kiválasztása. Kipróbálhtja erre a célra a Google kulcszó tervező mellett, mondjuk a Spyfu vagy a Kwfinder webalapú eszközeit.
2. Nem használ SEO optimalizált landing oldalt végső URL-ként
A fizetett hírdetéseket böngészve megállapíthatjuk, hogy még mindig rengeteg hírdető a honlapjukra irányítják a potenciális ügyfeleket, ahelyett, hogy egy jobban konvertáló landing oldalra vezetnék a látogatókat. Ha hatékony PPC-ben gondolkozik, Ön ne kövesse el ugyanezt a hibát !
3. Nem zárja ki a negatív kulcsszavakat
A CPC kampányok egyik költségcsökkentő lépése a negatív kulcsszavak kizárása a finomhangolásaink során. Itt egy videó arról, hogyan is kell ezt beállítani.
4. Mobil kampány esetén nem használ mobilra is optimalizált landoló oldalt
Mint ahogy Ön is tudja feltételezhetően – növekszik a mobilról való keresések száma hazánkban is. A mobil kampányai során is alkalmazzon A/B tesztelt és keresőoptimalizált érkező oldalakat az eredményesebb konverziókért.
5. Nem különbözteti meg a ” keresési ” és a display hálózat hírdetéseit
Szeparálja el a két hálózat hírdetéseit a kampányok létrehozásakor, mivel másfajta KPI beállítások és mérőszámok vonatkoznak mindkettőre.
6. Nem alkalmazza a bővítményeket
Ahhoz, hogy ténylegesen meglegyen elégedve a Google adwords kampány eredményességével, próbálja ki a bővítményeket. Mondjuk adja hozzá telefonszámát vagy más egyéb elérhetőségeit, így is növelve a a látogatókban a megbízhatóság érzetét.
7. Nem követi nyomon a legújabb PPC trendeket
Rengeteg ingyenes és fizetős eszköz áll a hírdetők rendelkezésére a működő konverzió optimalizálási stratégia megtervezéséhez és kivitelezéshez. Használja a célkövető technológiákat, hogy jobban nyomonkövesse a konverziók folyamatait !
Remélem tudtam segíteni Önnek a helyes PPC kampány kezelés és beállítás tekintetében !
Közösségi média oldalaink
Kommentek
Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be: