adwords kampány beállitasi hibák

Cégtulajdonosként Ön is elköveti ezeket a PPC hibákat ?

webstra adwords kampányokEzeknek a súlyos adwords kampány beállítási hibáknak az elhárításával, nagy lépést tehet a tökéletes PPC kezeléshez.

1. Kihagyja a kulsszó kereső eszközök használatát

Ugyanúgy, mint a SEO-nak az Adwords-nek is az alapja a megfelelő kulcsszó kutatás, elemzés és végül feltételezhetően a legtöbbet konvertáló kulcsszavak kiválasztása. Kipróbálhtja erre a célra a Google kulcszó tervező mellett, mondjuk a Spyfu vagy a Kwfinder webalapú eszközeit.

2. Nem használ SEO optimalizált landing oldalt végső URL-ként

A fizetett hírdetéseket böngészve megállapíthatjuk, hogy még mindig rengeteg hírdető a honlapjukra irányítják a potenciális ügyfeleket, ahelyett, hogy egy jobban konvertáló landing oldalra vezetnék a látogatókat. Ha hatékony PPC-ben gondolkozik, Ön ne kövesse el ugyanezt a hibát !

3. Nem zárja ki a negatív kulcsszavakat

A CPC kampányok egyik költségcsökkentő lépése a negatív kulcsszavak kizárása a finomhangolásaink során. Itt egy videó arról, hogyan is kell ezt beállítani.

4. Mobil kampány esetén nem használ mobilra is optimalizált landoló oldalt

Mint ahogy Ön is tudja feltételezhetően – növekszik a mobilról való keresések száma hazánkban is. A mobil kampányai során is alkalmazzon A/B tesztelt és keresőoptimalizált érkező oldalakat az eredményesebb konverziókért.

5. Nem különbözteti meg a ” keresési ” és a display hálózat hírdetéseit

Szeparálja el a két hálózat hírdetéseit a kampányok létrehozásakor,  mivel másfajta KPI beállítások és mérőszámok vonatkoznak mindkettőre. 

6. Nem alkalmazza a bővítményeket

Ahhoz, hogy ténylegesen meglegyen elégedve a Google adwords kampány eredményességével, próbálja ki a bővítményeket. Mondjuk adja hozzá telefonszámát vagy más egyéb elérhetőségeit, így is növelve a a látogatókban a megbízhatóság érzetét.

7. Nem követi nyomon a legújabb PPC trendeket

Rengeteg ingyenes és fizetős eszköz áll a hírdetők rendelkezésére a működő konverzió optimalizálási stratégia megtervezéséhez és kivitelezéshez. Használja a célkövető technológiákat, hogy jobban nyomonkövesse a konverziók folyamatait !

 

Remélem tudtam segíteni Önnek a helyes PPC kampány kezelés és beállítás tekintetében !

Közösségi média oldalaink

Facebook | Twitter | Google+ | Pinterest | Blogspot

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!